Snö i juni!

Linnea var precis här för lite plugg. Imorgon är tentan men jag är fortfarande jättedålig på alla latinska namn. Men jag ska nog lyckas fixa ett G i alla fall. Jag kan verkligen inte fatta att vår första termin snart är slut. Imorgon den här tiden har jag sommarlov! Jag känner mig faktiskt lite pirrig, nästan som ett barn.

På fredag åker jag till Oslo för att jobba där en månad. Jag ska bo hos Mathilde som jag bodde med senast jag bodde i Oslo. Jag har inte sökt så många jobb än men det beror mest på att det inte finns så många jobb för bara en månad så jag ska anmäla mig som vikarie till olika bemmaningsföretag så fort jag kommer dit. Efter Oslo ska jag slappa i Norrköping i ungefär en månad och sen är det Sri Lanka som gäller. Det ska bli så obeskrivligt skönt med nästan två månaders semester!

Just nu längtar jag mest till värme. Luften blir aldrig riktigt varm här. Här är en bild på min utsikt från mitt fönster och en bild från balkongen. Snöhögen är fortfarande kvar! Förut så kollade Linnea på snöhögen, fnissade och sa "jag har aldrig sett snö i juni förut". Förstår ni hur synd det är om oss som bor här?




Kommentarer
Emma

Vilken fiiiiin profilbild Nätipäti! Supersöt

2012-06-07 @ 11:43:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0