Sankthans

Här är det busy. Jag tar alla arbetspass jag kan få nu vilket betyder att det blir 8 pass den här veckan. Imorgon börjar jag första jobbet vid 7.00 och slutar det andra jobbet 22.30. Det är slitigt men det går bra eftersom det är tillfälligt. Sen är det bara en vecka kvar innan jag kommer hem och har sommarlov!
 
I helgen var jag hos Mathilde. Hennes föräldrar bor på en ö lite utanför Oslo. Vi firade St.hansaften som är lite som en blandning av midsommar och varborg med massa mat, vänner, familj och brasa. Det var väldigt fint där. Det kändes skönt att komma ut till skogen och havet. Jag saknar naturen. 
 
 
 
 
 
 
 
I tisdags sa jag hej då till Mathilde. Hon ska vara hemma hos sina föräldrar nu. Det värsta med att ha sitt hjärta på olika ställen är verkligen att man måste säga hej då hela tiden. Jag kommer förmodligen inte åka tillbaks till Oslo igen förrän nästa sommar så det är många personer jag inte kommer se på ett år. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0