Möjligheternas stad

Det visade sig att jag inte alls behövde vara rädd för att missa en arbetsdag. Redan efter halva intervjun fick bemanningsföretaget ett samtal om jobb så dom frågade mig om jag kunde börja med en gång. Det var jobb på H&M så idag har jag stått och packat upp och larmat kläder i 7,5 timmar. Jag känner mig ganska trött nu men det var kul. Jag ska vara där resten av veckan. Skitbra!

Det jobbet jag helst ville ha när jag först kom till Oslo för två år sedan var på just H&M. Såhär i efterhand är jag jävligt glad att jag fick dagisjobbet istället men H&M är bättre nu eftersom det ger möjlighet till OB-tillägg. Onsdag till fredag ska jag jobba 14.00-22.30 så det blir en del.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0