Den som kom och gick igen

Jag tror det dåliga vädret förföljer mig. Nu regnar det här.. Jobbet går bra, jag lär mig mer för varje dag. Igår fick jag hänga ut massa reavaror och underkläder i butiken. Det är lite synd att jag jobbar kväll för jag hinner ju inte träffa någon eftersom alla andra jobbar dag. Mathilde är borta nu med så jag är ensam i lägenheten också.

Något som däremot är kul är att jag faktiskt springer på folk på jobbet. I förrgår var Cecilia där, en tjej jag jobbade och var vän med för två år sedan och igår visade det sig att en kille som gick på samma högstadie som mig jobbar i butiken.


Egentligen vill jag dra och handla nu men jag orkar verkligen inte gå ut i regnet.


Kommentarer
Emma

Åh vilken underbar header du har Nätipäti!

2012-06-15 @ 12:30:39
Madame Hoffa

Vi vill ha sommar o sol! Jag har en protstlista inne hos mig, alla som är trötta på regnet får skriva på :)

2012-06-15 @ 13:46:42
URL: http://madamehoffa.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0