Semester

Nu är jag hemma i Norrköping och livet leker. Jag varvar min semester på landet och i stan. Jag träffar vänner, äter jordgubbar, solar, läser, plockar svamp och badar. Ikväll kom jag hem från landet. I söndags följde Emma med mig dit. Vi spelade alfapet och plockade svamp. Igår badade jag och träffade Emelie och idag har vi haft besök av mormor, morfar och farfar. Vädret har varit fint och jag mår riktigt bra. Det är så skönt att bara ta det lugnt, småäta bär från trädgården och ligga i solen. 
 


Kommentarer
Fani

du verkar verkligen ha hunnit med massor med kul under din vistelse i sverige gumman, vad härligt! :)

2012-07-31 @ 14:54:53
URL: http://glikia.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0