Parkhäng

Idag skulle jag träffa Lovisa så jag bestämde mig för att åka till dagiset för att möta upp henne. Där blev jag mött av ett av mina älskade barn som sprang mot mig och gav mig en lång kram. Sen var det en timme av "se på mig Natalie", många kramar och lite gråt som alltid på dagis. Jag undrar om jag någonsin kommer se barnen igen. Kanske om jag besöker dom nästa sommar men då känns det verkligen som de kommer ha glömt mig tyvärr.. Jag kommer sakna de små sötnosarna! 
 
Vid fyra slutade Lovisa så då tog vi bussen till Majorstuen. Där mötte vi upp hennes kompis Sofie, köpte körsbär och gick och satta oss i frognerparken. Vädret idag har varit strålande! Jag älskar parkhäng på sommaren och äntligen fick jag en liten dos av det. Jag hoppas det fortsätter såhär men enligt väderprognosen ska det bli regn snart igen. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0