Måndag

Idag var jag och åt lunch/middag med Melody. Hon ska få en bebis om 6-8 veckor så jag fick känna på magen. Fantastiskt att vi faktiskt kan ha en liten levande människa i oss! Innan vi skildes åt konstaterade vi att vi förmodligen inte kommer ses förrän nästa sommar och då kommer hennes dotter vara nästan ett år. Galet att man inte kan ses oftare. 
 
Igår flyttade Jonis in i lägenheten med mig. Elis är också på besök så det är fullt hus. Lite skitigare än vanligt men trevligt med sällskap. Fast jag och Jonis kommer förmodligen jobba om varandra hela veckan. Och ja, nu har jag faktiskt bara en vecka kvar innan jag tar sommarlov och åker hem till Norrköping. Tiden bara flyger iväg! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0