Kolmårdens djurpark

Igår var jag, Emma och Timmy på Kolmårdens djurpark. Det regnade nästan hela tiden men det var mysigt med en utflykt. Vi kollade lite på djuren, åkte linbanan och såg på delfinshowen. En kompis hade fixat så vi fick sitta längst fram i mitten på delfinshowen så vi var bara några meter från delfinerna. Det var häftigt! Jag hade sån lust att bara hoppa i och gosa med dom. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Idag ska jag åka till landet. Jag ska träffa Malin ikväll men annars mest ta det lugnt. Hoppas bara vädret blir lite bättre. 


Kommentarer
Fani

åh vad roligt :D ni ser ut att haft en skitbra dag!
vill också till kolmårdens djurpark, längesen man var där nu. eller ja, ett par år iaf :) jag pappa julia & disa var där nån gång 2009 med krögarföreningen, haha. det var kul!
jättefina bilder också :)
puss!

2012-07-31 @ 14:42:04
URL: http://glikia.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0