Jag och mitt finger

Regnet öser ner här. Det får mig verkligen att längta till fredag då jag förmodligen åker hem till Norrköping. Om jag inte får mer jobb på H&M åker jag hem på fredag efter kantinejobbet. Jag önskar mig sol, bad och nyplockade jordgubbar! 
 
Idag efter jobbet drog jag till legevakten för att betala räkningen för mitt andra läkarbesök. Men jag hade tur, dom fakturerade mig faktiskt inte för det. Fast det kanske inte är så konstigt med tanke på att jag bara fick en knivliknande grej och instruktioner om hur jag skulle ta bort stygnen själv. Fingret hade nämligen inte läkt tillräckligt mycket när jag skulle ta bort stygnen så Jonis sprättade dom åt mig fem dagar senare. 
 
Först såg fingret riktigt otäckt ut vilket inte är så konstigt eftersom jag badat i havet med det och låtit samma plåster sitta kvar lite för länge. (Man gör dumma saker när man är full). Men nu börjar det faktiskt se riktigt bra ut. Det kommer förmodligen bli ett cirka två centimeter långt ärr men det läker i alla fall. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0