Beslutsångest

Idag frågade chefen om jag ville jobba nästa vecka också. Jag har haft beslutsångest hela dagen. Jag jobbar bara sex timmar om dagen på kantinen så jag kommer inte tjäna så mycket extra pengar men samtidigt känns det väldigt länge att vara ledig över tre veckor i Norrköping. Om jag stannar här en extra vecka tjänar jag lite extra men får ändå mer än två veckor hemma i Sverige. Jag tror det får bli så. Det känns dumt att tacka nej till en veckas jobb när jag ändå ska ha mer än sju veckors semester. 
 
Idag träffade jag Charita. Vi köpte med oss jordgubbar och gick till Frognerparken. Hon ska åka hem till nordnorge på torsdag så vi sa också hej då. Snart kommer väl bara jag och Jonis vara kvar här.. 

Gammal bild, vädret är mycket sämre idag tyvärr. 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0