Mitt liv i två väskor

Nu har jag varit i Oslo och jobbat tre dagar. I tisdags åkte jag dessutom skidor på kvällen! Jag förstår inte varför jag inte har gjort det tidigare i Oslo. Vilket underbart nöje! Så fort jag spände på mig pjäxorna insåg jag hur mycket jag saknat skidåkning.

Nu håller jag på att planera flytt och packa. Imorgon åker jag och pappa till Stockholm och på lördag flyger vi till Umeå. Jag trodde det skulle bli väldigt svårt att packa men det känns som det går ganska bra faktiskt. Det största problemet med Umeå är att jag fortfarande inte har fått någon lägenhet eller rum. Om jag inte har hört något ikväll från något av kollektiven jag sökt till så får jag ringa mina kusiner. Men jag är garanterad över att allt kommer lösa sig. Jag är en positiv person!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0