Body pump!

Nu har jag äntligen skaffat ett träningskort igen! Igår var jag med några klasskompisar och körde ett Core pass och idag har jag gått på Body pump med några andra klasskompisar. Jag gissar att jag kommer ha träningsvärk i precis hela kroppen imorgon. Äntligen ska jag bli fit igen! Och ni skulle se träningsanläggningen, den är enorm!

Idag hade vi en hel dag i skolan. Först läste vi kemi och sen energiberäkningar. Kemin är kämpig men jag kommer klara den bara jag pluggar lite. Energiberäkningen var jättekul! Jag räknade ut att jag gör av med cirka 2600 kcal en dag när jag är aktiv och rör mig mycket. Det är så kul att hålla på med kost och hälsa!

Gårdagens smarriga frukost!


Kommentarer
Henka

vacker frukost, artsy!

2012-01-27 @ 16:27:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0