Vi gör det vi är bäst på att göra

Nu har jag äntligen renskrivit alla anteckningar inför tentan. Så nu borde jag alltså börja plugga på riktigt, frågan är bara vad man gör då..?

Idag var jag på Body pump med Sanne. Det var sådär men det beror på att jag lade på för lite vikt på nästan alla muskelgrupper. Jag får gå några fler gånger så jag lär mig vad jag faktiskt klarar av.

Imorgon ska Sanne åka till Stockholm. Det känns konstigt varje gång någon jag brukar vara med lämnar Umeå. Det känns lite som att dom åker iväg till den riktiga världen och jag är kvar i någon slags fantasivärld. Den riktiga världen där det börjar bli vår och inte är snö så långt ögonen når. Jag är avundsjuk!

Men idag var det fantastiskt väder så här är en bild från när vi struntade i att plugga (igen) och istället satt i solen någon timma.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0