Benträning

Jag har precis varit på gymmet och kört ett benpass med en klasskompis. Jag hoppas på grym träningsvärk imorgon! Förresten har jag redan ont i magen och ryggen efter gårdagens pass men det är så man vet att det verkligen ger resultat. Snart ska jag skypa med mamma, pappa och Jonis. Det ska bli kul men jag känner mig väldigt trött.

Förut idag var jag och "storhandlade". Två tunga kassar är väl ungefär vad jag räknar till storhandling. Men bara det var jobbigt att frakta på cykeln genom snön. Men se vilket fint resultat!

Vem behöver krukväxter? Tyvärr ryker nog ananasen redan imorgon.


Kommentarer
Fani

ja verkligen, känner mej värsta taggad så det är kul :D

saknar dej också hjärtat <3!

jättekul att läsa att du har det bra och trivs i umeå iaf, makes me glad :)

haha det där med kassarna och cykeln lät skapligt jobbigt du, men ja, värt när man kommer hem sen och har fyllt kylen och frysen lite, och har massa god frukt såklart ;)

puss!<3

2012-02-18 @ 14:02:28
URL: http://glikia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0