Morgonträning

Idag har vi labb i halvklass så jag börjar inte förrän klockan ett. Därför bestämde jag mig för att träna på morgonen. Jag var vid gymmet vid 11 och började med att springa på löpbandet. Det gick ganska trögt men jag lyckades springa/gå 5 kilometer på cirka 31 minuter. Ungefär fyra minuter längre tid än vad jag sprang på när jag bodde i Oslo. Men det var länge sen jag sprang så långt så jag är stolt. Efteråt tränade jag magen lite och gick hem.

Jag brukar nästan aldrig morgonträna med det var kul. I slutet av träningspasset kände jag mig väldigt duktig vilket självklart gjorde mig glad. Det borde jag definitivt göra oftare. Däremot tror jag inte att jag kan lyckas motivera mig att gå upp och morgonträna när vi har tidiga lektioner. Nu fick jag ändå sova till halv tio. Haha.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0