Lördag

Igår var jag på förfest hemma hos en tjej i klassen. Hon bor tillsammans med fem andra tjejer i ett stort hus. Där satt vi och snackade och drack vin. Efteråt drog vi till en klubb där vi dansade en massa. Det var en rolig kväll som slutade alldeles lagom sent.

Idag har jag varit på stan med Sanne. Vi har mest kollat på prylar till våra rum. Jag köpte knappt något men nu har jag bestämt mig för att jag verkligen måste lägga ner lite pengar på det här rummet. Förmodligen kommer jag bo här ganska länge och då är det faktiskt trevligt om det är fint och lite personligt.

Jag och Maja. Och nu ska ni få höra en lustig historia om oss!

Maja är en av tjejerna i klassen jag har hängt och pratat mest med. En väldigt snäll och bra tjej! Idag kollade jag lite på hennes facebook och fick då reda på att mina kusiner är farbröder/faster till killen hon är ihop med! Jag har hört både Maja och min moster prata ganska mycket om en kille som heter Martin och tydligen är det samma person! Världen är bra liten!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0