Förbannelse

Å, det är verkligen en förbannelse att man aldrig kan sova längre än till nio dagen efter att man har druckit! Igår var det International pub. Det var jättekul, vi dansade massa. Mot slutet ställde dom fram glas och vattenkanner så alla kunde ta vatten själva. Riktigt smart gjort. Jag tror jag drack ungefär fyra stora glas vatten redan där. Jag kände mig nästan nykter när jag kom hem. Nu har jag sovit alldeles för lite och tror att bakisen känns värre på grund av det. Varför kan jag inte bara sova till 12?

Nu ska jag gå en tur till affären. Idag flyttar den fjärde personen in i vårt kollektiv och sen ska jag på födelsedagsfest.

Den här bilden tog jag förra helgen på väg hem från korridorsfesten.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0