En vanlig söndag i Umeå

Det var en kille som skulle resa iväg över helgen och var snäll nog att låna ut sin nyckel till en annan kille i buddygruppen. Som tack kom någon på att det var en bra idé att blåsa upp en massa ballonger som en trevlig "Välkommen hem" överraskning. Vi lyssnade på musik och blåste och blåste och blåste. Jag kände mig som ett litet barn bland alla ballonger. Vilken härlig söndag!



Tyvärr missade jag killens reaktion men det gör ingenting för jag var på söndagsmiddag hos kusinerna. Idag var även Malin och Martin där. Dessutom ringde mormor så jag pratade lite med henne och allt kändes väldigt mycket som hemma.


Kommentarer
Marita

Ja, det låter som barn på barnkalas. Själv rycker jag till varenda gång en ballong pangar. Frågan är om han någonsin mer lånar ut sin lägenhet....

2012-02-27 @ 09:14:39
Natalie

Haha förmodligen inte!

2012-02-27 @ 17:34:47
URL: http://natalieaa.blogg.se/
Anonym

Han fick ju i alla fall ett fint välkomnande hem. :D

2012-03-03 @ 16:17:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0