Buddy program!

Nu har jag gått med i universitetets buddy program. Det innebär att jag har gått med i en grupp med utbytesstudenter och andra buddys. Tillsammans ska vi hitta på saker att göra och fungera lite som faddrar åt utbytesstudenterna. I fredags mötte jag gruppen för första gången. Först hade vi förfest med drickhets (kändes lite som gymnasiet) och sen gick vi till en korridorsfest. Korridorsfesten var häftig! Över 60 personer festade i en studentkorridor. Jackorna slängdes på ett bord, det fanns en DJ och alla "minglade" i ett kök och korridoren.

Idag mötte jag gruppen igen. Den här gången var det dags att göra snöskulpturer. Vi gjorde an "amazing, giant snow turtle!" Den blev faktiskt riktigt fin så vi vann pris för den. Det var lite oklart vilken plats vi kom på med vi vann en massa godis.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0