Födelsedagsfest!

Jag har haft en underbar födelsedag och helg! 
 
På dagen var jag och sprang och yogade på IKSU för att lugna ner nerverna. När jag kom hem bakade jag kladdkakor inför kvällen och sen fick jag stressduscha för att hinna innan skypedejt med familjen. Annika kom hit med fika och presenter så skypade vi med mamma, pappa, Kerstin, farfar, mormor och morfar. Jag saknar att vara med på mina födelsedagsfiranden med familjen men skype är en ganska bra ny tradition. 
 
På kvällen var det fest! Först hade vi knytkalas med massa god mat. Sen festade vi kvar i lokalen tills lysena släcktes och bålen tog slut. Vi var runt 30 pers och jag fick massa fina presenter. Mest matrelaterade saker som hushållsvåg, Pain de Martins surdegsbrödsbok och en smoothiebok. Det märks att alla känner mig bra om man säger så.
 
Det snöade hela 1 december så efter förfesten gick vi ut i snön till Corona. Vi hade snöbollskrig både på vägen dit och hem. På Corona dansade vi och sen hade vi efterfest och jag kom nog inte hem förrän vid halv 5. Jävligt rolig kväll blev det! 
 
Tanken var att jag och Nathalie skulle städa lokalen på söndagen. Vid två ringde Alexander och erbjöd sig att komma och hjälpa till och vid tre kom även Eike och Jacob och överraskade med glögg så vi hade adventsfika med kladdkakeresterna innan vi fortsatte städa. 
 
Lite senare på kvällen adventsfikade jag igen hos Emma med lussekatter, pepparkakor, kladdkaka och glögg. 
 
Jag är jävligt glad för att jag har alla mina fina vänner. TACK så otroligt mycket för att ni gjorde min helg så lyckad! 
 
Som vanligt var jag dålig på att ta kort men de här två första bilderna hittade jag på Jyttes blogg. Den sista tog jag på vägen till Corona. 
 
Jag och Nathalie 
 
Eike, Johan och jag 
 


Kommentarer
Fani

åh vad glad jag är för din skull att du verkar ha det så himla bra där borta gumman :D så kul med massa nya, bra vänner!
låter som du hade en riktigt bra och lyckad födelsedag och vad fin du var <3 längtar tills du kommer hem så jag får fira dej också, hihi.
puss, MISS YOU!

Svar: Ja jag hade det verkligen skitbra, är så glad att jag flyttade hit! :D Puss!
Natalie

2012-12-04 @ 03:20:58
URL: http://glikia.blogg.se
moa

Tja sis!
Det låter fint! Fina bilder, speciellt den med snön. Jag är också omgiven av höga lager snö. Men allt är konstigt nog bra. Det nya jobbet är bra.
kram

Svar: Å vad härligt, jag vill komma och hälsa på!! Måste. Åka. Skidor!
Natalie

2012-12-10 @ 19:34:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0