Påsklov!

Vid tre ska jag och Linnea gå till flygplatsen. Det är fint väder idag och flygplatsen är nära så det är inga problem.

Idag har jag en otroligt glad dag. Jag vaknade utsövd, upptäckte att Fani gjort världens finaste inlägg på facebook och så pratade jag med Jonis som också har åkt hem. Alltså kommer hela familjen utom Sebbe vara hemma och det händer ju inte så ofta. Sen hade jag en jättebra lektion i skolan. Vi satt och disskuterade intressanta grejer och alla var extra glada eftersom det är påsklov nu. Livet är bra!



Kommentarer
Anonym

<3 :D hihi! älskar när livet känns allmänt härligt och allting bara flyter på sådär liksom :D ungefär så känner jag också just nu. plugget går bra, du kommer hem och jag ska till grekland nästa vecka, woop woop :D ses imorrn gumman! PUSS<3

2012-04-04 @ 23:26:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0