20.05

Idag hittade våren tillbaks till Umeå. Jag var ute och sprang förut när solen tittade fram. Jag behövde rensa hjärnan och då finns det verkligen inget bättre sätt än att ta på sig skorna och dra ut. 50 minuter sprang jag så jag gissar att det var cirka 8 kilometer. Snart är jag redo för blodomloppet! Dessutom har jag hittat en ganska fin runda att springa, problemet är att det är asfalt nästan hela vägen. Men jag ska försöka hitta till Nydalasjön snart så att jag kan springa där istället.

Nu vill jag bara att klockan ska bli mycket så jag kan gå och lägga mig. Min kropp är trött och min hjärna är extremt trött. Men det känns lite väl tidigt att lägga sig nu..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0