To-do list

Min hjärna snurrar av allt jag måste göra innan och precis efter att jag har flyttat hem till Sverige igen. För att hålla ordning på tankarna brukar jag göra "Att göra listor". Det är så skönt att ha allt uppradat framför sig och kunna bocka av det man redan har tagit itu med. På min lista får både stora och små saker plats.
  • Skänka gamla kläder
  • Äta upp maten jag har köpt, det blir mycket sallader med quinoa och bulgur.
  • Boka hemresa
  • Boka resa till Stockholm
  • Ringa Icabanken
  • Beställa nytt Nordeakort
  • Överföra pengar
  • Kopiera mitt pass, få det vidimerat och skicka in så jag kan söka till högskola utan att betala avgift
  • Skriva in mig i Sverige
  • Ansöka om visum till Australien
Jag hoppas på att kunna bocka av lite fler punkter imorgon.


Kommentarer
moa

Ge mina gamla skidkläder till moa.

Göra massa goda juicer till moa.

Hm, haha, nu kan jag inte komma på mer. Jag tänkte komma till Norrköping den 2 nov. Men nu kanske jag kommer den 1.

Ses då!

kram

moa

2011-10-07 @ 16:05:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0