The Broker

Idag efter jobbet åt jag och Charita hamburgermiddag på The Broker. Vi snackade en massa och planerade en eventuell Halloweenfest. Eftersom jag ska flytta vill jag gärna att vi ska ha en sista fest, så kan jag skylla mina tårar på alkohol. Hehe. Nu håller jag bara tummarna för att hennes rumskamrater tycker att det är en lika bra idé som vi tycker. Här hemma hos mig och Mathilde känns det tyvärr lite för litet.

Efter middagen drog jag till Elixia och bastade. Jag känner mig kall ända in till benen av den här kylan men i bastun tinade jag upp riktigt ordentligt. Dessutom fick mitt hår en extra genomgång med inpackning och värme. Nu känns min hjärna som mos så snart är det dags att sova. Imorgon väntar jobb och träning!

Kvällsmat!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0