Stand-up!

I torsdags gick jag och några från jobbet på Stand-up som avslutning för Linn. Först åt vi seg pizza och sen avslutade vi kvällen med två timmar av skratt! Periodvis hade jag ont i käkarna till och med! Det var fem olika ståuppkomiker som pratade och en konferencier som kom upp emellan varje framträdande. Trots att jag som svensk kanske bara förstår 85% av det dem pratar om eller vad de säger så var det skitroligt! Bara grejen att gå och se på någon som ska vara rolig är väldigt upplyftande. Stand-up är det nya sättet att umgås på!

Igår var Linns sista dag och på måndag får jag en ny chef för avdelningen. Jag har aldrig träffat henne så det känns lite läskigt men det ska nog gå bra. Faktum är att jag nu är den som har jobbat längst tid på min avdelning. Det är tråkgit att Linn har slutat men nu har jag bara en månad kvar!

Linn och Lovisa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0