Om en vecka, om två veckor..

Om en vecka är jag hemma i Norrköping. Jag har förhoppningsvis skrivit in mig i Sverige och ätit en god lunch med mamma.

Om två veckor sitter jag på ett flyg påväg till Hong kong för att sen åka vidare till Australien.

Det är konstigt hur mitt liv kommer förändras bara de närmsta veckorna. Idag på jobbet hade jag avdelningsmöte för sista gången. Sen åkte jag och handlade i min favorit-grönsaksaffär för sista gången. Det kommer bli många "sista gången" den närmsta veckan. Men jag är helt redo!
I Australien kommer jag träffa den här sötnosen! I ett betydligt varmare klimat!


Kommentarer
Rebecca - den egensinniga

Oj vad kul och läskigt det där låter! Hur länge ska du vara i Australien? Och vad ska du göra där? :)

2011-10-25 @ 17:39:50
URL: http://den-egensinniga.blogspot.com
Marita

Hej! Roligt att du är redo för förändringarna i ditt liv. Det är värre när de kommer, utan att man vill det....Ser fram emot att se dig sitta där vid köksbordet...Kram

2011-10-26 @ 09:35:32
Kitty

Va spännande med Australien! Dit har jag alltid velat åka men jag har varken haft anledning eller pengar haha!

2011-10-26 @ 10:51:22
URL: http://www.kittonia.se
Emelie

så härligt allt låter.. bitarna börjar falla på plats. tycker det var så synd att jag inte kunde följa med på festen.. är fortfarande sugen, haha. såg ut som ni hade det kul!

2011-10-30 @ 21:31:20
URL: http://andasirymden.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0