Elixia!

Idag har jag varit och tränat på ett superfint gym, Elixia! Madeleine hade en månad kvar på sitt gymkort så jag fick köpa det av henne. Jag mötte upp Lovisa (som tränar på samma gym) och körde först ett shapepass och sen crossfit. Efteråt duschade jag, gjorde en hårinpackning och bastade! Det känns som världens lyxigaste att träna på Elixia efter över ett år på ett av de billigaste gymmen i Oslo. Nu ska jag basta med hårinpackning minst en gång i veckan. Håret blir så lent!

Tyvärr kan jag inte säga upp medlemsskapet på det andra gymmet eftersom jag måste fortsätta träna med Emelie. Men det gör inte så mycket, det är kul med variation. Nu blir det dubbelt så mycket träning! Det här kommer bli en riktig hälsomånad för om jag ska träna så mycket behöver jag även vara noga med maten och sömnen.

Här är morgondagens lunchlåda!


Kommentarer
Fani

åh jag dör så gott! älska sushi! för längesen jag åt det nu.

hoppas allt är bra med dej gumman. längtar massor tills du kommer hem <3 PUSS!!

2011-10-05 @ 02:35:56
URL: http://glikia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0