Sydney!

Nu har jag varit nagra dagar i Sydney. Vadret har varit sadar men jag har varit pa stranden tva dagar. Det ar harligt att vara har och bada i vagorna. Pa stranden kanner jag mig fri. Jag bor hos Petra och Raju. Dom har ett trevligt litet hus i en forort till Sydney. Annars har jag traffat Ling ganska mycket. Igar var vi pa Paddington market, en av de kandasta marknaderna har. Det var en sot liten marknad! Sen gick vi hela vagen tillbaks till stan och jag gick till The botanical garden. Sydney ar fint men lite for stort for mig. Nu vill jag bo narmare stranden sa att jag kan borja med surfandet eller dykning.

Imorgon ska jag, Raju, Ling och kanske nagon mer kompis till henne aka till Blue Mountains. Det ska tydligen vara valdigt fin natur dar. Sen pa kvallen ska jag bli sjalvstandig pa riktigt och borja min resa langs med kusten. Forsta stoppet blir Byron Bay. Det blir nog bra det har!


Kommentarer
moa

Hej sis!

Kul att höra ifrån dig! Skriv mer och var försiktig hälsar mamma. Hur gick det med surfingkursen? Jag har just gjort blåbärssmulpaj som farsdag fika. Imorgon åker jag till Köpenhamn för att vara där en vecka. Sedan ska jag åka till Val disere i slutet av månaden. Jepp, inget Bergen. Känns sjukt att jag ska vara sisådär 5 månader i alperna.

Mamma och pappa hälsar!

Kram

Moa

2011-11-13 @ 16:32:06
Emma

Äntligen skriver du!! Åååh vad roligt det kommer bli att läsa om dina äventyr, inte ett dugg avundsjuk :) lycka till nu, ta många bilder!

2011-11-14 @ 18:02:23
Emelie

woho! ett livtecken :D låter som du har det fint! hoppas det blir nån surfskola på dig sen, once in a lifetime ju! glädjer mig till att ta en fika sen och få höra om allt. :) kram på dig!

2011-11-14 @ 22:59:50
URL: http://andasirymden.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0