Surfers Paradise

Nu ar jag i Surfers Paradise. Tydligen hor inte namnet ihop med staden, den ar inte sarskilt kand for bra surfing. Har har jag varit tva natter. Imorgon aker jag vidare mot Rainbow beach och Fraser Island. I lordags var jag pa en clubrunda men annars forsoker jag ta det lite lugnt. Det ar lattare att lara kanna massa manniskor med alkohol inblandat men jag kanner att min kropp behover vila lite nu.

Dessutom ar det nagot som heter Schoolies har. Det ar ungefar som studentveckan. Massa 17-18 aringar som precis har slutat skolan aker hit for att supa en vecka i strack. Och ja jag kanner mig lite for gammal for att hanga med dom. I natt var det fem schoolies-killar som sov i samma rum som mig pa hostelet. Det forsta dom gjorde var att stalla sig i en ring och klunka dricka.

Annars ar det valdigt mycket shopping, skyskrapor och snabbmatstallen har. Det ar en stor stad jamfort med Byron bay. Men jag ligger bara pa stranden sa tre natter ar definitivt nog.

Hoppas ni har det bra dar hemma! Har det kommit nagon sno an? Och ja Moa, sjalvklart ska jag halsa pa dig i Frankrike! Jag ar glad att du aker!


Kommentarer
Emma

Brrr! Dräggiga australiensare! Får en flashback från luffen, jäklar vilket liv de för! Haha :D går in här tre ggr om dagen för att se om du skrivit något, du gör min dag vid varje inlägg vilket tyvärr tyder på att jag verkligen inte har något liv, ingen snö inget liv och ingen natalie! Kan det bli värre? Saknar dig ha det bäst!!

2011-11-21 @ 06:38:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0