Rainbow beach

Haha jag hade inte tankt skriva nagot inlagg just nu men maste bara gora det for din skull kara Emma! Nu ar jag vid Rainbow beach. Sanden ska tydligen skifta i olika farger har men om det stammer har vi inte utforskat an. Imorgon ska jag aka pa jeepsafari till Fraser Island. Fraser Island ar en stor sando dar man mest aker runt i bilar om jag har fattat saken ratt. Det kommer nog bli skumpigt men kul! Tyvarr maste man vara 21 for att fa kora och jag har ju (fan!) typ en vecka kvar! Maste ga till stranden nu. Ska utforska fargerna!


Kommentarer
Emma

Mohaha, så typiskt ditt lilla decemberbarn! Känn ingen press att skriva nu hörru, absolut inte. Feel no pressure! :|

2011-11-23 @ 23:07:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0