Atlantic Clipper

Idag ska jag ga pa baten Atlantic Clipper. Baten ska ta oss runt bland massa paradisoar och sa kan man snorkla och dyka. Tva natter ska jag spendera pa den sa min sista morgon ar det min fodelsedag. Det kanns jattekonstigt att jag fyller ar snart eftersom jag ar van vid att det ar vinter nar jag fyller ar. Dessutom ar det trakigt att jag har missat annu ett julbord med slakten och familjen. Men jag vill ju inte dirket vara nagon annan stans an har heller.

Det ar kul att mota massa nytt folk. Och nagot som nastan ar annu roligare ar nar man springer pa nagon man tidigare har mott nagon helt annan stans. Igar nar jag lag och solade vid stadens lagun horde jag en bekant rost som sa nagot i stil med "So everyone is going the same way". Det visade sig att det var en av tyskarna jag motte for tre stader sen. Da kanns det lite som hemma. Jag kan traffa pa folk jag "kanner" har med.

Nu ska jag ga och ata frukost snart. Vadret ar sadar just nu sa jag hoppas verkligen det blir battre tills jag gar pa baten.


Kommentarer
Emma

GRRAAATTTIIIIIS FINA MÄNNISKA! Hoppas att du får fira din födelsedag på bästa sätt med roliga människor! Bara 22 dagar kvar tills du kommer heeem :) :) :) utnyttja dem väl! :D puss och kram

2011-12-01 @ 00:05:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0