Tisdag

Hej! Jag sitter hemma och är trött. Jag har haft en ganska jobbig start på den här veckan. Igår var en kille här och monterade ner vår loftsäng som vi har fått såld och idag efter jobbet hade vi personalmöte på tre timmar. Dessutom är det visningar i lägenheten titt som tätt så vi måste hålla det skinande rent här också. Det tar på krafterna.

Nu blir det i alla fall några lugna dagar innan vi äntligen flyttar! På torsdag får vi nycklarna och på fredagen kan vi flytta in. Äntligen! Det ska bli så underbart att ha två rum, diskmaskin, frys och ugn! Dessutom ska vi ta pengarna vi fick från loftsängen och storhandla för. Jag hoppas att jag kommer känna mig som en ny människa lagom till helgen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0