Run Forrest run!

Idag har jag haft en bra dag. Efter jobbet drog jag till gymmet för att springa. Jag vet att jag egentligen borde springa mer ute eftersom det är mycket bättre och roligare men jag har inte hittat något bra löpspår. Okej jag har inte letat så mycket heller. Grejen är den att jag älskar att kunna se hur långt jag sprungit, på vilken tid osv och det kan jag inte göra om jag bara springer lite planlöst. Då kan jag endast märka förbättringen när jag springer inne på löpbandet. Egentligen borde jag investera i en pulsklocka eller kanske en modern mobil men jag vet inte riktigt om det är värt det. Fast jag borde faktiskt kolla upp vad det finns för alternativ. En annan sak jag borde hitta är spår som är kilometermärkta. Uppgift till mig själv!

Efter gymmet fikade jag med Emelie Ö. Det är svårt att få bättre innehåll på en vardag än träning och snack med vänner. Nu har jag ätit kvällsmat och snart ska jag sova för imorgon är det FREDAG!



Kommentarer
Marita

Min älskade gulliga dotter. Vad roligt det är att läsa om din vardag. Många kramar!

2011-05-13 @ 08:51:20
moa

Du är så söt Natta! Synd att vi inte kan ha en tävling vem som är mest vältränad. Jonis kunde vara med också. Hm.

2011-05-13 @ 16:29:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0