17 maj

Igår under 17 maj jobbade jag på restaurangen mellan 11 -21 vilket har resulterat i att jag känner mig helt jävla slutkörd nu. Okej det kan också ha att göra med att jag blev tvungen att gå upp klockan 6 idag och jobbat på dagiset..

Gårdagen var kul! Det är alltid spännande och kul att vika av från det vanliga och göra nya saker. Jag fick för det mesta plocka disk från borden på uteserveringen. I flera timmar plockade och plockade jag. Framåt kvällen behövdes jag inte längre som diskplockare så då fick jag gå och hjälpa till inne i restaurangen. Jag dukade bord, vek servetter och putsade glas (tråkigaste ever). Det var så längesen jag jobbade på restaurangen att det kändes lite som att komma hem. Idag ska jag dra dit igen för att (förhoppningsvis) hämta dricks från igår. Men just nu orkar jag inte trots att pengarna lockar.

17 maj 2010


Kommentarer
Fani

det var inte några timmar du jobbat i streck alltså. duktig du är gumman!

2011-05-21 @ 17:12:33
URL: http://glikia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0