Skatteåterbäring!

Yeey! Idag har jag nått mitt (från början) stora mål med Oslo. Jag har sparat tillräckligt med pengar för att kunna resa läänge. Jag har passerat en underbar gräns!

Men under resans gång har mitt mål dock ändrats lite. Jag har äntligen ett jobb som jag trivs riktigt bra med och som jag inte är beredd att lämna riktigt än. Jag vet faktiskt inte alls när jag kommer vara beredd att lämna det heller. Så resan är uppskjuten och förkortad en bit. Men någonstans åker jag förmodligen i vinter. Om jag är beredd att släppa "mina" underbara barn.

Frihet i sikte!


Kommentarer
Emma

Smart val natalie! Men du ska väl ändå åka till Indien?

2011-06-25 @ 17:53:07
Natalie

Ja självklart! Jag har ju ändå semester då och resan är bokad. Ser fram emot den som tusan, men med lite skräck förstås!

2011-06-26 @ 11:30:48
URL: http://natalieaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0