5 km

Det blev inget mer regn (förutom några droppar) så jag joggade iväg till cafét där Ling jobbar. Väl där fick jag en halvtimmes vila med en shot smoothie, en liten bit kaka och ett glas vatten. Sen var det bara att jogga hem igen. Båda hållen sprang jag på cirka 17 minuter. Ganska bra för att vara lugn jogging utomhus.

När jag kom hem igen hade brödet knappt jäst något alls. Jag har ingen aning om varför men efter att det varit en stund i ugnen blev det gott i alla fall. Skorpan påminner lite om knäckebröd. Så visst blev det lite misslyckat men bra ändå.

Svettig men glad!


Kommentarer
Johanna [om träningsglädjen, viljan & glöden]

Sv; Jag började med en Beurer-klocka som inte kostade så mycket.. Ville testa hur det var att träna med pulsklocka först :) Snokar man runt lite så finns det varianter som inte kostar mer än några hundralappar :)



Lät som en väldigt härlig joggingrunda måste jag säga! Härligt att svettas :D

2011-06-09 @ 10:12:28
URL: http://johauua.blogg.se/
Ling

Du är duktig som springer ute. Bra pause du fick där, lite smoothie och lite kaka ;)

2011-07-23 @ 11:17:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0