Yoga

Nu har jag yogat två morgnar i rad. Jag sätter klockan på 8.40 och smyger mig upp. Moa vill inte följa med för hon tycker att det är för skönt i sängen. Så vad kan jag säga om den indiska yogan? Nu var det visserligen cirka 2 år sen jag yogade i Sverige men det känns som den här yogan är mycket jobbigare. Jag har träningsvärk lite överallt i hela kropppen! Yogapasset är mellan 1,5-2 timmar långt. Det känns som ett riktigt långt stretchningspass. Hela kroppen töjer vi fram och tillbaks, upp och ner, åt alla håll och kanter. Men jag klagar inte. Jag gillar att känna kroppen jobba!


Kommentarer
Emma

Ah vad roligt det later! Jag anvander bara wifi genom telefonen annars blir det svindyrt :) nar kommer du hem?

2011-07-27 @ 09:28:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0