En tripp till Indien

Nu börjar det bli dags. Klockan 11 tar jag flygbussen och klockan två lyfter det första planet. Än är jag inte särskilt nervös, jag fattar nog inte att jag ska åka. Haha nu går Sebbe runt och sjunger All by my self och All by your self i lägenheten. Henka drog till norrköping tidigt i morse så både jag och Sebbe blir ensamma.

Det känns i alla fall som allt är ordnat nu. Allt utom en kod till ett av mina bankkort. Men den kommer nog snart. Dessutom gör det inte så mycket för jag ska ha med två kort med lite pengar på varje. Det är bäst om jag tappar bort det ena kortet eller om jag skulle bli rånad så finns det inte så mycket pengar på korten.

Och nu är det väl dags för lite praktisk information. Om något skulle hända så har jag en reseförsäkring hos Europeiske reiseforsikring. Men den kommer förhoppningsvis inte behövas. Ha det bra alla här hemma! Kramar!


Kommentarer
Emma

Lycka till min klippa! Vi ses när vi båda är hemma :)

2011-07-10 @ 21:33:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0