Turn the page

Nu sitter vi i bussen på väg hem till Oslo igen. Det är sjukt vad fort tiden har gått! Jag som tänkte att jag skulle hinna med så mycket, men har knappt hunnit med något alls. Jag har inte ens hunnit sova ut. Men nu borde jag inte fokusera på allt jag inte hunnit, jag ska istället fokusera på det jag faktiskt har gjort.

Jag och Sebbe gjorde nästan ett helt julbord alldeles själva. Vi har träffat mormor och morfar och ätit ugnsbakad lax. Jag har träffat hela familjen Jaiswal-Behrbom, Fani (flera gånger), Henkas familj, farfar och så har jag sprungit på andra gamla vänner. Dessutom har jag festat två gånger och dansat en hel del. Så jag är helt nöjd med resan trots att jag sitter i gamla skor, utan tofflor och kalender. Men det får helt enkelt bli mer shopping i Oslo.

Nu börjar ett nytt kapitel i mitt liv och det känns spännande!




Kommentarer
moa

Hej sis!

Jag och mapa fixade massa fina födelsedagspresenter till dig. Mest från min egen "butik." Jag är sååå nyfiken på vad du tycker. (???) Om du inte gillar något eller det inte passar kan du lämna tillbaks det.

Sedan fixade vi en fin julklapp också, undra vad du tycker om den...

Om tre veckor åker jag till Goa och sedan Delhi, ska bli ballt.

Ha det fint i snön.

Kram

2011-01-06 @ 14:02:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0