Träningsschema!

Internet har komiskt nog legat nere några dagar men NU ska allt fungera bra. Idag efter jobbet var jag på banken och satte in massa mynt jag fått som dricks från restaurangen. Det var en automatisk maskin där man skulle stoppa ner alla mynt på en gång och så räknade den dem. 1497 kronor blev det sammanlagt. På kvittot kunde man se exakt hur många olika mynt det var. Tillexempel 243 enkronor osv.. Jag längtar redan till nästa gång jag ska göra det. Det kändes så spännande att se hur mycket mynt jag samlat ihop. Lite som att vinna på lotto.

Efter banken mötte jag Henka och så drog vi och tränade. Jag har kommit på ett nytt träningsschema nu som fungerar väldigt bra för mig. Istället för att träna hela kroppen lite här och var har jag delat in kroppen i tre muskelgrupper. Ben, överkropp och bål (mage och rygg). Jag konditionstränar först i minst 20 minuter och sen tränar jag en av muskelgrupperna. Schemat gör att jag är mycket mer fokuserad när jag tränar. Jag vet vad jag ska träna och jag tränar hårt. Jag ska försöka kombinera träningen av de olika muskelgrupperna med gymmets Boot camp för att få mest omväxling i träningen. Dessutom tänker jag börja springa så fort snön har försvunnit från marken.


Haha såhär förstörd var jag efter att ha sprungit för ett par månader sen, det var iskallt!


Kommentarer
Fani

hej hjärtat! <3 det är bara bra, men saknar dej massor såklart, hihi 8) hur är det med dej då?

va söt du e :) va skönt då, att ni fått internet äntligen! kan vi ju ha bättre kontakt också :D (y)

kul det där med mynten förstår jag. var ju inte lite du fått i dricks du :)

du är så duktig som tränar :D låter som ett bra träningschema det där med (y) fokusera på en grej i taget istället för allt på samma gång, kan tänka mej att de blir lättare då jag :)

vilken söt bild wiii :D haha, värsta röda kinderna 8)

pusspuss love you<3

2011-01-26 @ 20:58:45
URL: http://glikia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0