Mitt nya jobb

Efter bara en vecka kanske jag inte kan säga så mycket om mitt nya jobb men än så länge trivs jag bra! Jag jobbar med två tjejer och en kille. Den äldsta av oss är 23. Det känns kul att jobba med folk i min egen ålder, vi kan säkert få det mycket kul tillsammans! Men alla verkar också vara seriösa på jobben och ha erfarenhet från arbete med barn. I fredags var jag ute och drack några öl/cider med några från dagiset och det var också väldigt kul. Jag hoppas på att få några nya vänner nu. Det behövs nu när jag ska stanna här ganska länge!

Jag har känt mig lite dålig de senaste dagarna. Min hals krånglar mest så tyvärr ska jag undvika träning nu. Tråkigt! Men något kul som händer den här veckan är att vi förhoppningsvis ska få fast internet (äntligen!) och i morgon ska
jag jobba på restaurangen på kvällen. Fullt upp, men me like! Ha det bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0