Internet!

Hej! Nu har vi alltså ÄNTLIGEN fått internet! Efter ett halvår utan fungerande internet känns det jävligt skönt att kunna använda datorn till att surfa ordentligt igen.

De två senaste veckorna har jag jobbat hur mycket som helst. Förutom dagisjobbet så har jag jobbat extra på restaurangen på kvällarna. Förra veckan jobbade jag tio arbetspass och den här veckan har jag jobbat nio. Det har varit slitsamt men det känns riktigt skönt att tjäna massa pengar. Tyvärr har jag inte hunnit göra så mycket annat och jag har dessutom varit förkyld i över två veckor nu. Det är svårt att bli frisk när jag inte hinner sova så mycket. Men det positiva är att jag nu känner att jag har råd att köpa produkter som ska bidra till ett bättre imunförsvar. Men mer om det någon annan dag.

Jag har heller inte hunnit träna så mycket, eller den första veckan jag var sjuk struntade jag i det för att jag inte tänkte att det skulle vara så bra att träna. Men nu när jag har varit sjuk så länge så ignorerar jag det med, jag vill träna! Det jag ska göra idag är alltså: träna, städa lite här hemma och handla. Allt jag inte hinner med på vardagarna när jag jobbar dubbelt.





Kommentarer
Marita

Hej Natalie!Det är vansinnigt att träna när du inte är bra. Du borde vila och sova i stället, tycker pappa och jag. För att din kropp (ditt immunförsvar) ska orka ta itu med basiluskerna, behöver den lugn och ro. Vi kanske kan ha lite skypekontakt, skulle vara roligt att prata lite.

KramM

2011-01-23 @ 15:12:51
Emma

DURACELLKANIN!

2011-01-25 @ 11:34:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0