Mina narmsta planer

Hallo! Jag ar fortfarande i Cairns men ja mamma nu tar jag det bara lugnt. I morgon ska jag flyga till Sydney. Jag tror jag ska ta in pa ett hostel nara stranden. Jag kan bo hos Petra och Raju men jag kanner mig inte fardig med resandet riktigt an. Pa torsdag kommer Miranda till Sydney och dan efter ska vi alla aka till Coonabarabran. Staden dar Mirri, Petra, Raju och Sara brukade bo i. Och forhoppningsvis kommer jag antligen fa se kangrur och lite mer av det riktiga Australien.

Jag fattar inte att jag bara har lite mer an en vecka kvar har. Tiden har gatt sa otroligt fort. Kram pa er alla!


Kommentarer
Marita

Hej! Ser fram emot att träffa dig och ha dig hemma igen. Du har ju både fyllt år och snart är det julafton. Men ännu har jag inte sett någon "önskelista". Så vad önskar du dig, kära dotter?

Hoppas det är bättre med utslagen. Många kramar!

2011-12-13 @ 08:58:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0