Gott nytt år!

Jaha snart börjar 2012, året då världen går under. Eller? Jag tror personligen inte på det men jag tycker ändå att man ska leva som om varje vecka var den sista. Ett av mina stora mål för 2011 var att hoppa fallskärm, check! Vad har jag får mål för nästa år? Egentligen gillar jag inte att tänka "det här året är mitt år" eftersom jag tycker att man istället ska tänka "det här livet är mitt liv". Varje år ska vara speciellt.

Några drömmar jag har för framtiden är självklart att fortsätta resa. Jag kommer vara ganska upptagen med studerandet men jag ska verkligen passa på att resa på varje lov jag får. De länder jag funderar mest på är: USA (coolt och bra för studierna), Egyptien (bra dykning och nära), någon skidresa, hälsa på Malin i London och så har jag alltid velat åka till Japan. Nu kommer jag absolut inte åka till alla de här länderna men jag hoppas att jag lyckas ta mig iväg till åtminstonde två länder.

Nyår ska jag fira hos Fani med cider och snittar. Det blir säkert kul! Egentligen känner jag lite halvångest eftersom det jämt byggs upp så höga förväntningar men personligen skiter jag ju i de höga förväntningar. Nyår är vilken dag som helst. Hoppas ni får det fint!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0