Ont i bröstkorgen

Jag är hemma och är uttråkad. Anledningen till varför jag inte är på gymmet, träffar vänner eller går en promenad beror på att jag har ont i bröstkorgen. Jag har haft det sen i lördags och vet verkligen inte vad det beror på. Jag börjar i alla fall bli väldigt trött på det nu så jag tänkte att det var lika bra att stanna hemma, så kanske det läker fortare.

Smärtan kom plötsligt i lördags, utan någon rimlig förklaring. Smärtan finns alltid men känns mest när jag tar djupa andetag, går fort eller rör kroppen på ett speciellt sätt. Någon som vill ge mig en diagnos? Nyss gjorde jag det man egentligen inte ska göra och googlade "ont i bröstkorgen" och där försvann allt mitt vett, eller så kanske jag tänker mer realistiskt. Kan jag ha drabbats av någon av alla de hemska sjukdomarna som dök upp? Om det inte försvinner inom några dagar så ska jag i alla fall söka upp en läkare. Jag vill springa och träna!


Kommentarer
Marita

Hej! Hur är det med bröstkorgssmärtorna? Hoppas du mår bättre. Många kramarM

2011-04-29 @ 10:51:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0