Kort är gott

Nu har jag haft en underbar helg med mina kära föräldrar och vänner. Jag har hunnit en hel del men inte alls så mycket som jag hadde velat. Därför känns det väldigt bra att jag ska åka tillbaks igen till påsk. Jag har en hel del ärenden kvar.

I fredags åt jag middag med mamma och pappa och pratade. Med hemmagjord pizza kändes det som på den gamla goda tiden då jag bodde hemma. Det är verkligen skönt att komma hem igen och bli omhändertagen. Det är skönt att inte behöva känna sig så vuxen för några dagar. Efter middagen fick jag massa fina födelsedagspresenter/julklappar från Sri Lanka. Min garderob fick sig ett lyft med hjälp av Moas goda smak.

På lördagen startade vi dagen med att åka till On Off och fixa med min dator. Lyckligtvis var det bara sladden som behövdes bytas ut så nu slipper vi bli utan dator för några veckor. Jag körde dessutom bil fram och tillbaka vilket också gick väldigt bra med tanke på att det var ett tag sen sist!

Efter bilfärden skypade vi lite med Moa och Jonatan som är tillsammans i Thailand för tillfället. Tyvärr hann jag inte så länge eftersom stan och frisören väntade. På stan träffade jag Emma. Vi snackade och åt sallad på Paus som jag faktiskt är lite trött på. Jag tycker inte alls att salladerna känns särskilt goda längre. Det var i alla fall skönt och alldeles nödvändigt att catcha upp med Emma igen!

På kvällen träffade jag Fani och Julia. Fani färgade mitt hår och så snackade vi en hel del som vanligt. När vi blev sugna på mat drog vi till affären och handlade lite olika grejer. Vi fixade ihop lite olika smårätter vilket blev väldigt gott!

Sammanfattat - En riktig superhelg!




Kommentarer
Fani

så kul att du fick massa kläder från thailand och din syster ju :D kan du inte lägga upp nån bild eller något på det du fick så man får se? :D

det var verkligen jättemysigt förra lördagen! tur att man inte behöver sakna dej alltför mkt och att du kmr tillbaka snart igen :D

puss<3

2011-04-09 @ 13:17:44
URL: http://glikia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0