Torsdag, snart fredag!

Hej! Jag tänkte väl bara meddela att jag lever. Jag har varit lite omtumlad den sista veckan men allt är bra. I tisdags gick jag på intervju för H&M men det vågar jag knappt säga eftersom jag är rädd att jag inte får det. Jag vill så gärna ha det!!

I onsdags började jag jobba på dagis för Adecco igen. Jag jobbade på samma ställe idag men i morgon ska jag åka till något nytt ställe. Det är kul att jobba på dagis igen men Adeccolönen är ju inte så bra och så vill jag hellre ha något fast jobb såklart. Nu väntar jag bara på att det ska bli tomt i "vårt rum" så jag kan sova snart.

Ha det bra!


Kommentarer
Emma

Åååååh hoppas att du får det!!!!! :D

2010-09-11 @ 23:38:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0