Lördag

Hej! Nu har jag äntligen fått sova men jag känner mig nästan lika seg för det. Det måste bero på att jag fortfarande är lite sjuk. Jag skulle vilja åka hem till Norrköping och kurera mig ett tag med shopping, frisörbesök, vänner och familj men biljetterna är så dyra. Runt 800 tur och retur! Helst skulle jag vilja åka mellan måndag kväll och fredag eftersom vi inte har någonstans att bo under dem dagarna men vi får se hur det blir. Ingen som vet om Sj har sista minuten även härifrån?

Idag skulle jag egentilgen ha jobbat med att dela ut flygblad men det var bara jag som kom så jag och snubben på gymmet bestämde att vi skulle skita i det. Det kändes lite segt att behöva åka fram och tillbaka men det var nog bara bra att jag inte kunde jobba eftersom jag troligen skulle blivit ännu sjukare om jag gjorde det.

Annars har jag ganska tråkigt nu. Henka är och jobbar och jag har suttit vid datorn lite för länge. Men jag är ändå jävligt glad att Henka jobbar, det blir sjätte dagen för honom den här veckan! Äntligen kanske det har vänt lite. Snart ska jag nog gå ut med soppor och börja laga tacopaj! På tisdag måste vi flytta härifrån så jag kanske borde börja packa lite med.

Ha en bra lördag!



Kommentarer
Emma

Fina du, önskar att jag också skulle till nkpg så att vi kan hänga :) saknar dig!

2010-09-27 @ 09:09:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0