Go kväll!

Idag har jag tagit det ganska lugnt. Jag var en sväng på stan men hittade inget jag ville köpa. Det är en del saker jag behöver snart men det känns lite onödigt att köpa dem här om det blir så att vi måste flytta hem om en och en halv vecka då vi eventuellt blir bostadslösa. Fast i morgon ska vi dra på en hybelvisning så förhoppningsvis hittar vi en ny lägenhet snart. Men annars kan jag ju lika gärna handla billigare i Sverige.

Efter stan var jag och handlade mat och sen gjorde jag löksoppa! Igår var vi ute (jag för första gången här i Oslo, eftersom jag räknas som minderårig) och på hemvägen kändes min hals lite dålig igen så det kändes lika bra att fortsätta på soppspåret. Kvällen igår var helt okej men jag hade inte alls räknat med att dra ut så jag fixade mig på tio minuter och hann inte förfesta så drack inget ute heller. Men det kändes lika bra. Jag blir mer och mer negativt inställd till alkohol för varje gång jag dricker så då är det lika bra att jag inte gör det så ofta. Dessutom vill jag inte bli så seg. Speciellt inte nu när jag redan är lite sjuk och vill nå mål med min träning. Men jag var med och dansade i alla fall, vem säger att man behöver alkohol för att göra det?

Nu slutar Henka jobbet så snart kommer han hem. Förhoppningsvis ser vi på en bra film och äter popcorn. Jag är en sucker för hemmakvällar!



Kommentarer
Fani

är också en sucker för hemmakvällar theese days alltså :) hösten är verkligen en tid för mys känns de som liskom, hehe.

kan inte låta bli att hoppas på att ni flyttar hem (A) haha <3 puss

2010-09-20 @ 01:35:37
URL: http://glikia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0