Det lönar sig alltid att ringa!

Det visade sig att jag inte fick jobbet på dagiset. Synd men hon jag pratade med sa att de har en annan tjänst ledig på ett annat dagis från och med januari som jag är aktuell för. I morgon skulle hon tydligen på något möte där hon skulle höra efter om det var möjligt att jag kunde jobba där. Så nu hoppas jag på det men för att inte lägga alla ägg i samma korg igen så ska jag se till att söka andra jobb under tiden.

Hon sa dessutom att de var nöjda med min arbetsinsats och att de skulle sätta upp mig på vikarielistan. Så nu kommer jag förhoppningsvis fortsätta vara vikarie tills jag så småningom får en fast anställning. Jag hoppas bara att jag får en del att göra tills dess. Redan efter att ha varit ledig två dagar kliar det i hela mig. Jag vill jobba!

Nu ska jag laga mat för snart kommer Henka hem från IKEAlagret där han jobbar den här veckan!



Kommentarer
Fani

haha ja det gjorde ju inte gunay kan jag säga xD han tyckte de såg ut som en blöja, haha. vilket de väl gjorde lite 8) men tkr det blev bra ändå.

haha aa den filmen har jag & gunay varit sugna på hur länge som helst nu. såg precis att den gick att ladda ner så har den på datan nu så tror vi ska se den imorrn :D

ae de verkar göra en comeback tyvärr. och i en jävligt obekväm, osmickrande storlek dessutom?

ja jag tkr den verkar sitta bra på liksom, kan tänka mej att den säkert är smickrande sådär, döljer det den ska dölja och framhäver det den ska framhäva så att säga, haha 8) tror jag ska beställa hem den för den lär väl redan va slut i butik, precis som allt snyggt på h&m himla med ögonen

sööta ni äär, gosigos :D

miss you honey! pusss<3

2010-11-16 @ 23:52:40
URL: http://glikia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0